پنجره روشن
متن دلخواه شما
سینما - فیلم - نمایش - بازیگری -موسیقی
چهار شنبه 15 آذر 1391 ساعت 19:59 | بازدید : 1384 | نوشته ‌شده به دست مدیریت وبلاگ | ( نظرات )

بلکه...

 

به دلیل دوری دل تو از من

 

به خاطر خطاهایی نابخشودنی از جانب من

 

که همه و همه از بسته بودن چشم دلم

 

به روی منظرۀ زیبای عشق و تو بوده

 

اکنون که می خواهم آن منظره را ببینم

 

به کویری سخت تشنه محبت و بیزار از عشق بر می خورم

 

که چگونه آرام آرام ازبین می رود

 

آری جای عشق در دلت کینه یا شاید نفرتی هنگفت فوران کرده

 

می خواهم باز گردم!!!

 

ولی چگونه نمیدانم...!

 

نه میتوانم توقعی مبنی بر بخششت داشته باشم

 

نه می توانم دست بکشم

 

چگونه این همه رنج بر تو فرستادم نمی دانم؟!

 

چگونه تو را از خود راندم؟!

 

فقط می دانم دوستت دارم...

 

ولی تا ابدیت خود چشم به راه قدمهایت از این کوچه خواهم ماند

 

و وصیت می کنم مرا در دیوار زیر پنجره به خاک سپارند

 

که شاید به مزارم بیایی و بتوانم نظاره ات کنم

 

ولی افسوس که آن هنگام دیگر صدایم را نمی شنوی...!!!

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی و جذاب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب